sâmbătă, 10 septembrie 2011

Altdahn

Ruinele grupului de castele Altdahn - Grafendahn - Tanstein  stau marturie celui mai mare complex de castele din regiunea Pfalz, pe varful unui deal, pe 5 bucati de roci uriase din gresie. 

Le-am vazut in fotografiile prietenei Dana, ne-au placut si am fost sa le vedem si noi....si nu oricum, ci cu sabie si scut, intocmai cavalerilor din secolul XIII.


























 
Ne-am batut cu balaurii din povesti, am salvat vreo cateva printese, am cercetat padurile inconjuratoare, am urcat si am coborat scarile metalice care acum inlocuiesc vechile scari si punti de lemn, am pandit prin vechile cotloane... dar nici urma de cavaleri adevarati!
Ne vom intoarce altadata si-i vom gasi pe cavaleri cu siguranta, caci acum erau cu totii prinsi cu niste razboaie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu