luni, 12 septembrie 2011

Baden-Baden

Daca tot am bantuit prin regiunea Baden-Wurtemberg, am fost sa vedem si orasul Baden-Baden, oras turistic, fondat de romani, cunoscut  pentru apele sale termale, pentru cazinou, pentru castelele din imprejurimi. In secolul XIX a fost cunoscut ca si "capitala europeana de vara", loc de inspiratie pentru scriitori. L-am strabatut rapid, amenintati de ploaie:

  Dar mai curiosi am fost de un alt vechi castel, construit in 1102, de fapt tot ruine, dar care merita vizitate, caci iti ofera o idee asupra arhitecturii de demult si o priveliste spectaculoasa asupra regiunii Baden-Baden, Padurii negre si vaii Rinului: Altes Schloss (castelul Hohenbaden). Si aici am urcat scari intortocheate, am cotrobait cu lumanarile aprinse prin galerii intunecate si am batut la porti ferecate. Ploia ne-a grabit vizita dar ne vom intoarce cu siguranta si pe o vreme insorita!


 



http://www.bad-bad.de/sehen/altschl.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu