vineri, 9 septembrie 2011

Schöllbronn

Stiam de la Costi (caci a stat vreo 2 luni aici) ca e frumos si linistit si de la Dana( prietena noastra din Germania) ca e cam ''ca la tara" sau mai bine spus "prea ca la tara!"...si am vrut sa-l vad cu ochii mei... intr-adevar prima data m-a izbit LINISTEA si am incercat sa-l intreb pe Erwin in germana mea greoaie "Wo sind die Leute?" Unde-i lumea? caci strazile erau pustii...dar apoi mi-am dat seama singura, in saptamanile care au urmat...E un fel de cartier, al Ettligen-ului, oamenii sunt plecati la serviciu in oras sau la cumparaturi cu masina, in nici un caz nu stau pe strada sa barfeasca cu vecinul sau sa scuipe niste seminte.
Case frumoase, extrem de ingrijite, toate cu orhidee la geam, trotuare si strazi impecabile, fara nici cel mai mic gunoi, curti mici dar verzi si pline de flori, pasuni mirosind a iarba cosita si presarate cu meri si peri curgand de fructe!Toate potrivite pentru o relaxare completa!


 Andrei a fost incantat cu toate ca era nevoit sa mearga drumuri lungi pe jos, la plimbare... spre locul de joaca, spre livezi, spre casutele din copacii din padure, spre caii de pe pasune! Oricum, apoi dormea neintors!





















Si soare si putin vant...o vreme minunata!
Usa de la camera dadea direct in gradina: locul perfect pentru Andrei sa-si puna in aplicare strategiile militare!





Un comentariu: