marți, 13 septembrie 2011

Wilhelma

Aflati in Stuttgart sa mearga Costi la un interviu, Andrei a vazut reclama la o gradina zoo si nu am mai scapat de el, pana nu am ajuns acolo...si surpriza...nu era o oarecare gardina zoo ci Wilhelma, singura gradina din Europa care este in acelasi timp si botanica si zoologica si printre primele din lume in ceea ce priveste multitudinea speciilor (initial a fost planuita ca o gardina privata pentru regele Wilhelm I)
M-as fi pierdut o zi intreaga printre plantele din sere sau din gradinile de afara dar Andrei a fost incantat doar de animale si i-am facut pe plac, caci nu am intrat decat eu cu el...am facut un tur rapid al serelor si apoi 4 ore nu ne-au ajuns sa trecem sa salutam toti locuitorii gradinii. Andrei era intr-o agitatie continua, fugea de colo colo, sa vada ochii lui toate animalele si nu am apucat sa fac decat cateva poze.  Chiar daca unele nu-s reusite, tot le postez, sa-i incurazej pe cei ce vor vizita vreodata Stuttgart-ul sa nu ocoleasca WILHELMA!






















Lacul cu nuferi, de-o frumusete...rara!
Am lasat repede plantele in urma. Am inceput cu sala acvariilor cu specii de pesti din toate marile si oceanele (bineinteles ca rechinul a fost atractia cea mai mare: "E super tare, mama! Cel mai mare carnivor!"...sa nu-l contrazica cineva, ca nu are sens...o tine pe-a lui!) Si apoi le-am salutat pe toate....maimute, lei, tigri, ursi, zebre, camile, hipopotami, rinoceri....nici nu mi le mai aduc aminte pe toate, dar am pastrate cateva fotografii:



Se lansau monezi de pe trompa elefantului si le urmareau jocul rotativ pana dispareau (noroc ca am avut multi de 10 bani)
http://www.wilhelma.de/nc/en/home.html
http://www.youtube.com/watch?v=9q9yJN7_OGc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu